dimarts, 19 de gener del 2010

SORTIDA A "CAN TRAMP"

Aquest dimecres hem anat d'excursió a l'hípica de Can Tramp. Ja és el segon curs que fem aquesta experiència conjunta amb els professors  i alumnes del cicle formatiu. És una experiència molt positiva per a tots. Els alumnes de la USEE coneixen un àmbit desconegut per a ells, tenen contacte amb els cavalls i, veuen l'entorn on viuen, què mengen i com es cuiden..
Les activitats i teràpies assistides amb cavalls milloren la qualitat de vida de les persones.
El moviment rítmic del cavall transmet estímuls que reprodueixen el patró de marxa normal de les persones. Aquest exercici facilita una normalització del to muscular, millora el control postural , l'equilibri i l'augment de la resistència física.
El pas uniforme i consistent del cavall ajuda a establir un ritme, una pauta. Ajuda a compendre millor la situació del cos en l'espai.
Esperem repetir l'experiència. Hi tornarem a anar  a la primavera . Els alumnes del Cicle  Formatiu faran de monitors dels alumnes de les USEEs.
Volem agraïr a l' Eduard Barceló la seva col.laboració i bona predisposició per a tirar endavant aquest projecte.
Professores de les USEE



15 comentaris:

  1. Va ser un dia fantàstic . Ja us veig a tots al proper campionat de curses de cavalls. Eh! jo a les grades aplaudint.

    ResponElimina
  2. hola!! som dos alumnes de la usee. Hem de dir que ens ho vam passar molt bé pujant dalt del cavall. Jo, no hi vaig poder anar, i espero poder anar a visitar la hípica i pujar dalt d'un cavall.

    ResponElimina
  3. Em va encantar veure les cares de felicitat dels alumnes a dalt dels cavalls.
    Ha estat una experiència molt bonica que desitjo que es repeteixi els cursos vinents.

    ResponElimina
  4. Quin èxit!!ja tinc ganes que arribi el proper dia d'hípica. Les profes també ens animarem a pujar!!!
    Tots i totes ho vau fer molt bé!semblaveu uns experts!Fins la pròxima

    ResponElimina
  5. Hola! Som alumnes de la USEE. Volem dir que ens va agradar molt i ens ho van passar molt bé. Ens va agradar pentinar els cavalls, pujar a sobre d'ells, mirar com els hi posen la ferradura, ETC... Ja tenim ganes de tornar un altre cop!!!

    ResponElimina
  6. M’apunto per la propera. Carai, es que no pareu, ús ho passeu fantàsticament fent tantes activitats. Esteu fets uns cracs!

    ResponElimina
  7. !hen hola soc la cristina lopez cortesami
    em va agradar molt vaig estar molt comtenta

    ResponElimina
  8. hola Soc la cristina,en va agradar ana a la ipica estic orgullosa de aer a nar en aquel joc acell lloc era molt gran i baig beure a molts caballs.primer vaig fer:

    1-baix netegar al caball amb un respall .

    ResponElimina
  9. Hola Nuria soc l´eric el teu alumne de la clase de segon i bull dir una cosa sobre l´excursió de can tramp mho vaig pasar molt be montan i netejan el cavall i m´agradaria tornar el curs vinent perque ens ho bem pasar de maravella.

    ResponElimina
  10. jo vull tornar a can tramp!!!!

    ResponElimina
  11. Hola soc l´Eric i estic molt content de la sortida a CAN TRAM m´ho vaig pasar molt be netejan la paja,el cavall i montant i espero tornar molt aviat perque m´agaden molt els cavalls.

    ResponElimina
  12. HOLA NURIA SOC L´ERIC I VULL PARLAR-TE DE L´EXCURSIO VAIG NETEJAR EL CAVALL I LA QUADRA I RESPALLAR EL CAVAL I MUNTAR-ME A CAVALL I VULL TORNAR UN ALTRE AMVEGADA PERQUE EM VA AGRADAR MOLTISSIM I VA ESTAR UN EXIT I VAIG FER NOVES AMIGUES.PETONS ADEU

    ResponElimina
  13. Cristina López Cortés2 d’abril del 2010, a les 2:55

    Hola soc la Cristina, em va agradar molt, vaig pujar en el caball era la primera vegada que vaig anar i m'agradaria repetir.

    ResponElimina
  14. jo vull tornar a can tram!!!

    ResponElimina